Řada 5R - traktory John Deere, 51 - 74 kW
Traktor John Deere 5R Vám dodá firma AGROSERVIS VIŠŇOVÉ. Součásně Vám zajistíme autorizovaný servis a náhradní díly. Kontaktujte nás.
více informací o modelu na stránkách distributora - odkaz na stránky:http://johndeeredistributor.cz/Zemedelska-technika/Produkty/Traktory/Rada-5R2#
Stručná charakteristika:
Kabina
Relaxujte!
V nové řadě 5R je vše navrženo s ohledem na maximální produktivitu. Kabina Premium tvoří zcela nové standardy v oblasti výhledu i komfortu. S pouhými 74 dB(A) se jedná o jeden z nejtišších traktorů ve své třídě.
Ani po dlouhém dni stráveném na poli nebudete z kabiny traktoru John Deere řady 5R pospíchat. Přístrojová deska je přehledně a logicky uspořádaná. Všechny ovládací prvky – větrání, řazení a všechny spínače máte u ruky. Jejich poloha bude pro vás brzy tak přirozená, že už nebudete muset kontrolovat co děláte. Je to vynikající pracovní prostředí – pohodlné, tiché a klidné.
Ergonomický design
Všechny potřebné ovládací prvky najdete na správných místech, takže se nebudete muset nikam natahovat nebo něco hledat. Všechny spínače jsou barevně rozlišeny a uspořádané do skupin podle funkcí.
Vidět a být viděn
Všimněte si, že v zadní části kabiny nejsou žádné sloupky, jen oblé skleněné panely, zaručující dokonalý výhled. Můžete si též objednat volitelné střešní okno, které zaručuje dokonalý výhled pro bezpečnou práci s čelním nakladačem.
Pohodlné sedadlo
Bývaly doby, kdy jsme si mysleli, že pohodlné sedadlo v traktoru je luxus. Dnes je důležité, abyste se dobře starali o svá záda.
Na výběr jsou tři typy sedadla - mechanicky odpružené, vzduchem odpružené a vzduchem odpružené "SuperDeluxe". Mechanická verze disponuje bohatým polstrováním, vzduchem odpružená sedadla jsou ještě lepší v žehlení nerovností a tlumení vibrací. Všechny verze umožňují nastavení zádové a bederní opěrky a jsou vybaveny vyhříváním, které přijde vhod při práci v chladných ranních a večerních hodinách.
Polní kancelář
Volitelný odkládací box pojme vaše dokumenty, manuály nebo i notebook. Box lze vyjmout a nosit jako kufřík. V případě objednání boxu je odkládací prostor zároveň vybaven elektrickou zásuvkou na levé straně.
Volitelná nízkoprofilová kabina
S výškou pouze 249,5 cm je nízká kabina ideální volbou pro těsné prostory (s pneumatikami 420/85 R30).
Jejich poloha bude pro vás brzy tak přirozená,
že už nebudete muset kontrolovat co děláte.
Je to vynikající pracovní prostředí – pohodlné, tiché a klidné.
Ovládání
Na přístrojovém panelu Dual Gauge II můžete sledovat všechny důležité funkce traktoru jediným pohledem. Výkonnostní monitor zobrazuje informace o nářadí připojeném prostřednictvím sběrnice CAN-BUS. Pro maximální komfort obsluhy je pro všechny modely řady 5R k dispozici pokročilý systém souvraťové automatiky HMS II.
Přístrojový panel Dual Gauge II
Dva velké analogové ukazatele informují o aktuální rychlosti traktoru a otáčkách motoru. V horní části přístrojové desky jsou sdruženy informační a varovné kontrolky pro všechny důležité funkce. Další dva analogové ukazatele zobrazují stav paliva a teplotu chladicí kapaliny. Na LCD displeji uprostřed můžete sledovat otáčky motoru, přední a zadní vývodové hřídele, stav motohodin, hodiny a zařazený rychlostní stupeň. Pro bezpečný provoz je traktor vybaven třístupňovým varovným systémem.
Souvraťová automatika
Systém souvraťové automatiky (HMS II) je prémiovou komfortní funkcí, která snižuje počet úkonů při každém otáčení na souvrati a přispívá tak ke snížení únavy obsluhy.
Lze nastavit libovolnou kombinaci následujících fukncí a poté jí aktivovat stiskem jediného tlačítka:
- Pohon předních kol - zapnuto/vypnuto
- Uzávěrka diferenciálu - zapnuto/vypnuto
- Přední a zadní vývodová hřídel - zapnuto/vypnuto
- Závěs – zvednout/snížit
Výkonnostní monitor
Ke všem traktorům řady 5R/RN lze na přání dodat také výkonnostní monitor. Ten může být umístěn v horní části pravého předního sloupku a propojen s elektronickým systémem traktoru prostřednictvím palubní sítě CAN-BUS.
Motor
Motory PowerTech 4.5 l patří k naprosté špičce. Nabízí pověstnou spolehlivost a trvanlivost značky John Deerea a další příkladné vlastnosti:
- Vysokotlaké elektronické vstřikování paliva s technologíí Comon Rails (HPCR) pro maximální výkon a efektivní provoz.
- Tepelně řízená viskózní spojka ventilátoru - zaručuje maximální efektivitu a spíná se pouze pokud je to potřeba.
- Konstantní výkon v rozmezí 1750 - 2300 ot./min., díky kterému můžete pracovat v nižších otáčkách. Šetříte palivo aniž byste museli snížit pracovní tempo.
- Nový optimalizovaný velmi efektivní systém chlazení pro ještě nižší spotřebu.
- Splňuje normu TIER III bez kompromisů. Šetříte životní prostředí i provozní náklady.
- Standardně dodávaný tempomat udržuje konstantní rychlost i otáčky vývodové hřídele - připojené nářadí funguje lépe a déle.
Vysokotlaké vstřikování CommonRail
Motory řady 5R využívají technologie vysokotlekého vstřikování paliva CommonRail, která zajišťuje vysoký výkon i hospodárný provoz.
Výhody
- Vstřikování CommonRail (tlak 400 - 1350 barů) zaručuje stejný tlak paliva ve všech vstřikovačích.
- Rychlé reakce, vyšší pružnost a hospodárný provoz.
- Díky úspoře paliva nižší náklady na obdělávanou plochu.
Distribuovaný systém chlazení
Vysoce efektivní systém chlazení s chladičem vpředu a ventilátorem na motoru napomáhá k plnění emisní normy TIER III. Dobrý přístup k servisním bodům omezuje náklady.
Funkce zpětného chodu
Stiskem tlačítka lze změnit směr chodu ventilátoru a snadno očistit mřížku chladiče.
Převodovka
V čem se liší?
Převodovka AutoQuad Plus řadí rychlostní stupně automaticky bez použití spojky. Umožňuje nastavení otáček, při kterých bude docházet k řazení, v rozsahu 1700 - 2200 ot./min. Můžete si být jisti, že za každých podmínek bude zařazen ten správný stupeň.
S kteroukoliv převodovkou v řadě 5R dostáváte řadu prémiových vlastností:
- Tempomat - pro úkoly, které vyžadují konstantní rychlost a přesné otáčky vývodové hřídele.
- Technologie SoftShift - hladké změny převodů s minimálním namáháním.
- Přizpůsobení rychlosti SpeedMatching - automatický výběr správného stupně po změně skupiny.
- Brzda ParkLock - pro bezpečné a pohodlné parkování.
Společné vlastnosti všech převodovek:
- Tempomat - pro operace, které vyžadují určitou rychlost, nebo přesné otáčky vývodové hřídele.
- SoftShift - zajišťuje hladké řazení i při zatížení.
- SpeedMatching - automatický výběř správného převodu při změně skupiny.
- Brzda Park Lock - bezpečné a pohodlné zajištění traktoru.
- K přeřazování mezi rychlostními rozsahy v kombinaci s rozpojením spojky slouží jediná páka.
- Řazení na ovládací páce čelního nakladače.
- Spojka PermaClutch II s dlouhou životností.
- Libovolné nastavení bodů řazení (u převodovky AutoQuad Plus).
Převodovka PowrQuad Plus 16/16
Změnou skupiny převodů traktor rychle přizpůsobíte právě prováděné práci.
- Řazení skupin tlačítkém integrovaným na páce.
- Tlačítko pro ovládání spojky na páce.
- Levou rukou ovládaný reverzor.
Převodovka AutoQuad Plus nabízí navíc možnost automatického řazení 4 skupin v závislosti na otáčkách a zatížení motoru. To znamená více pohodlí pro obsluhu a efektivní provoz. Bod řazení může být nastaven manuálně v rozmezí 1700 - 2200 ot./min.
Celorámová kontrukce
Díky celorámové konstrukci je traktor pevnější a odolnější. I težký náklad můžete přepravovat nebo zvedat bez obav o nadměrné namáhání motoru a převodového ústrojí. Ocelový rám přebírá veškerou zátěž a rovněž usnadňuje integraci s čelní hydraulikou či nakladačem. Unikátní celorámovou konstrukci naleznete pouze na traktorech značky John Deere.
Díky zvedací síle až 42 kN u zadního a až 29 kN u předního závěsu je pro traktory řady 5R i težké zvedání lehkou prací.
- Nízká hmotnost, vysoké užitečné zatížení - zvládne práci s větším a težším nářadím
- Optimální rozložení hmotnosti znamená dobrou trakci, snadné řízení a manipulaci s nářadím.
- Kompaktní a modulární mostová konstrukce rámu.
- Předpřipravené montážní body na rámu - pro vysoká zatížení bez namáhání pohonného ústrojí.
Celorámová koncepce traktorů John Deere
Řešení pro dosažení vyššího užitečného zatížení, bez zvyšování hmotnosti traktoru. Odolný ocelový rám, který funguje jako pevná páteř umožňuje všem traktorům řady 5R/RN používat větší a těžší nářadí.
Modulární návrh
Díky modulárnímu návrhu lze traktor vybavit pohonným ústrojím přesně podle specifických požadavků. Dokonce i po mnohaletém používání máte možnost jednoduše vyměnit některé komponenty pohonu - například rychlosti vývodové hřídele, apod.
Rozložení hmotnosti
Moderní návrh traktoru s celorámovou konstrukcí umožňuje umístit
- kabinu
- motor
- a převodovku
na rámu nezávisle na sobě a dosáhnout ideálního rozložení hmotnosti. 40% na přední a 60% na zadní nápravě je ideální pro práci s nakladačem. Můžete tak bezpečně manipulovat i s težkým nákladem bez ztráty trakce na zadní nápravě.
Hydraulika
S rostoucí velikostí a komplexností moderních strojů se zároveň zvyšují nároky na výkon hydraulického systému.
- Díky prémiovému systému Load Sensing Pressure s vyrovnáváním tlaku je vždy zajištěn dostatek síly i při souběžných hydraulických operacích.
- Hydraulický systém je vybaven čerpadlem s průtokem 56 l/min (volitelně 65 l/min).
- Nižší spotřeba paliva.
- Hladké řízení při nízkých otáčkách motoru.
- Rychlé reakce hydraulického systému.
- Systém souvraťové automatiky (HMS II) s funkcí rychlého zdvihu a tlumení závěsu zvyšuje produktivitu a komfort na poli i na silnici.
Prémiový výkon hydrauliky
Traktory řady 5R jsou standardně vybaveny čerpadlem s průtokem 55 l/min. Pro vrcholný výkon lze volitelně objednat verzi s průtokem 65 l/min. Oba typy poskytují maximální tlak až 200 barů.
Zadní tříbodový závěs
Tříbodový závěs kategorie II se dvěma hlavními válci patří ke standardní výbavě všech traktorů řady 5R/RN. Maximální zdvihací kapacita 42 kN je dostatečná i pro težká nářadí. Třetí bod i ramena jsou snadno seřiditelná a umožňují přesné vyrovnání stroje v závěsu. Nastavení plovoucí polohy umožňuje storjům s opěrnými koly skvěle kopírovat nerovnosti.
Závěsy a vývodový hřídel
Tříbodový elektronický závěs a vývodová hřídel traktoru 5R jsou navrženy s ohledem na maximální univerzálnost a eketivitu. Vývodová hřídel je vybavena elektrohydraulickou spojkou a olejovým chlazením. Zdvihací kapacita tříbodového závěsu je až 42 kN.
Ovládání vývodových hřídelí
Vývodové hřídele jsou ovládány elektrohydraulicky, pomocí páky na pravé straně palubní desky:
- Zapínání- tlakem páky dopředu dolů.
- Vypínání - tahem páky směrem dozadu.
Olejem chlazená více-disková spojka a brzdy jsou vybaveny obložením odolným proti opotřebení. Elektronicky ovládáný ventil zajišťuje hladké změny rychlosti hřídele.
Nápravy a brzdy
Všechny modely traktorů řady 5R jsou vybaveny elektrohydraulicky ovládanou mokrou vícelamelovou spojkou pohonu přední nápravy. Malý poloměr otáčení díky kombinaci záklonu čepu 12° a velkému úhlu natočení předních kol 52°. Vždy kdy je potřeba můžete zapnout pohon přední nápravy, tedy nejen za klidu stroje.
- Volitelné přední natáčecí blatníky zvýší úhel natočení předních kol o 10°.
- Dvoustupňové, lamelové, olejem chlazené kotouče, kombinace pro bezpečné a výkonné zastavení.
- Vysoký výkon, nízká hmotnost, kompaktní rozměry, řešení pro každodenní profesionální nasazení.
Brzdy zadní nápravy
Hlavní vlastnosti:
- Technické provedení stejné jako u velkých traktorů.
- Automatické připojení pohonu přední nápravy.
- Bezúdržbové samostavitelné provedení.
- Dvoustupňový brzdič zajišťuje rychlý nástup, nízkou brzdnou sílu, ale přitom velkou účinnost.
5RN
Nyní můžete využít všech předností řady traktorů 5R. Verze 5RN to je stejný komfort, výkon, všestrannost a kvalita. Ale díky provedeným úpravám se vejdete do užších sadů, nebo vinic. Vnější rozměry traktorů 5RN umožňují pracovat v porostech se sponem řad od 2,5m.
Zadní blatníky a madla
Ve srovnání s modely 5R, je madlo a obrysové světlomety blíže kabině. Zadní blatníky jsou upraveny. Pro zajištění minimální šířky není možné plastové rozšíření zadních blatníků.
Schůdky
Provedení schůdků je strmější proti standardním traktorům 5R, tak se podařilo opět uspořit několik cm šířky traktoru.
Palivová nádrž
Také palivová nádrž byla upravena, její objem je 114 l.
Šířka přední nápravy
Nejširším místem celého traktoru 5RN je přední náprava a to přesně 1862 mm.
AMS
U modelů 5R nejsou plně integrované řešení navádění, přesto můžeme nabídnout dvě verze navádění, které mohou vyhovovat potřebám uživatelů této kategorie traktorů.
Toto řešení obsahuje:
Světelná lišta GreenStar
Jste-li nováčkem v oblasti naváděcích systémů, bude vám vyhovovat tento jednoduchý a srozumitelný systém paralelního navádění. Jeho zabudování a zprovoznění netrvá ani deset minut a pracuje na jakémkoliv stroji John Deere. Systém se sestává ze dvou součástí: přijímače StarFire 300, který přimontujete na kabinu a ze světelné lišty GreenStar, která přijde na vaši přístrojovou desku. Každá dioda na světelné liště GreenStar ukazuje 10-ti centimetrovou odchylku od ideální stopy.
Univerzální systém řízení AutoTrac ATU 200.
Satelitní systém automatického řízení maximalizuje produktivitu a zároveň velmi ulehčuje práci řidiče, zejména za soumraku či v prašném prostředí. Systém AutoTrac omezuje přesahy až o 90 procent a zrychluje otáčky na souvrati, čímž šetří váš čas, palivo a mzdové výdaje. Dokumentace o provedené práci a program pro řízení připojených strojů mám pomáhají sledovat vstupní náklady a elektronicky zaznamenávají výnosnost plodin a další proměnné položky. Souprava obsahuje přijímač StarFire, displej GreenStar a přenosnou řídící jednotku s volantem. Spolupracuje se signály SF1 a SF2, stejně tak jako se základnou RTK.
S našimi monitory získáte zcela jiný přehled o prováděných operacích na svých polích. Jak tlačítky ovládyný 1800 tak dotykový displej 2630 je v barevném provedení.
Čelní nakladač
Stvoření jeden pro druhého - řada 5R a čelní nakladač John Deere
Přesné sváry a robustní konstrukce. Čelní nakladač John Deere je zárukou maximálního výkonu, odolnosti a přesnosti. Proč? Naše čelní nakladače jsou součástí vývojového procesu návrhu traktoru již od počátečních fází. Díky robustnímu provedení využijete sílu hydrauliky vždy na maximum. S nakladačem John Deere si můžete být jisti tím nejlepším výkonem, životností a dokonalou harmonizací s vaším traktorem John Deere.
Pouze originální nakladače John Deere zaručují:
- Rovnoměrné zatížení přední nápravy.
- Optimální stabilitu traktoru.
- Menší namáhání rámu
- Ergonomické ovládací prvky
- Výborný výhled a přístup k servisním bodům
- Kompatibilitu s pneumatikami a nárazníkem
MSL or NSL?
Systém mechanického vyrovnávání nářadí (MSL) nastavuje automaticky spodní úhel nářadí během zdihacích operací. To je ideální pro činnosti, kde je potřeba dosahovat maximální rychlosti a efektivity. Hydraulický paralelogram (HSL) je volitelnou variantou pro maximální přesnost a rychlost. Nakladač bez automatického vyrovnávání (NSL) je ekonomickou volbou, hodí se pro činnosti, kde není potřeba udržovat vodorovný sklon nářadí během zdvihacích cyklů.
Který čelní nakladač je vhodný pro mě a můj traktor 5R?
Model 533 (MSL nebo NSL) je vhodný pro potřeby farem a příležitosné práce.
Model 583 (HSL/MSL nebo NSL) nabízí vyšší zdvihací výšku a nosnost oproti modelu 533.
Model 633 (HSL/MSL nebo NSL) je navržen pro náročné každodenní použití.
Středové hydraulické okruhy
Tato sada obsahuje dva vnější hydraulické okruhy, jeden s plovoucí polohou umístěné v zadní části , ale s koncovkami vyvedenými uprostřed na pravé straně traktoru. Ovládání je mechanickou křížovou pákou, stejnou jakou pro čelní nakladač. Využití je hlavně pro ovládání čelní hydrauliky s dalším přídavným okruhem, nebo pro pohodlné ovládání zeměmdělského, nebo komunálního nářadí montovaného uprostřed nebo vpředu na traktoru.
Příprava pro čelní nakladač a středové okruhy
Jde o kombinaci kdy si můžete zvolit zda křížovou pákou budete ovládat čelní nakladač a nebo nářadí připojené na uprostřed umístěné koncovky dvou vnějších hydrulických okruhů.
Příprava pro čelní nakladač
Již z továrny může být váš traktor vybaven vším co potřebujete pro připojení čelního nakladače, tedy kompletní hydrulika, s mechanickou křížovou pákou v kabině, konzolami čelního nakladače, multispojkou a krytem čelní masky. Připojení vlastního nakladače je tedy otázkou několika málo minut.
Řazení rychlostních stupňů z páky.
Tradiční specialitou traktorů John Deere je tato možnost kdy tlačítky na hlavici křížové páky ovládáte nejen například čelní nakladač, ale i můžete měnit čtyři rychlostní stupně řazené při zatížení. Jednoduché, pohodlné a bezpečné, žádné hledání té správné páky nebo tlačítka.
Traktor John Deere 5R Vám dodá firma AGROSERVIS VIŠŇOVÉ.Kontaktujte naše obchodní zástupce nebo nám zašlete jednoduchý kontaktní formulář. Budeme Vás obratem kontaktovat.
Zajímá Vás traktor John Deere 5R? Napište nám
© 2024, AGROSERVIS TRADING a.s. – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek
Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing